יום שבת, 20 ביוני 2009

The Raw Mom Summit

לפני מספר ימים בדרך "מקרית" הגעתי לאתר הזה.
אני שונה בכל מה שאני בוחרת, הנקה ממשוכת, לינה משותפת, חינוך ביתי, ללא ברית מילה, raw food..
ואני יכולה להמשיך עוד...
כאשר הגעתי לאתר הזה הרגשת מין רטט בכל הגוף מרוב התרגשות כי לי זה נראה כל כך מובן מאליו שמודעות והתפתחות אישית אם כל מה זה כולל חייב ללכת ביחד עם Raw Food, כי בעיני זה יותר בריא, יותר אקולוגי וגם יותר מוסרי...
אז על מה אני בכלל מדברת.
מדובר בכנס אינטרנטי, רצף טלסמינרים במשך 9 ימים החל מ-22 ליוני, שלוש הרצאות כל יום.
עם אנשים כמו ג'ין לידלוף Jean Liedloff ("עיקרון הרצף"), ביירון קייטי Byron Katie ("לאהוב את מה שיש") ויקטורייה בוטנקו " Victoria Boutenko "12 Steps to Raw Foods, סזן וויד Susun Weed, ועוד רבים.
יותר מ-20 איש הכי טובים בתחומים של התפתחות אישית ומודעות ו-Raw Food.
והכי חשוב בחינם! כן ל-24 שעות הראשונות מרגע שחרור ההרצאה.
פרטים מפורטים יותר באתר האירוע.
אז כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר דרך הקישור ולהירשם בתחתית הדף, משם כבר תקבלו הוראות.
בעיני זאת אחת ההזדמנויות הנדירות, ואותי אישית זה נורא מרגש.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה